In deze hittegolf wordt er doorgewerkt. De schilders lakken de ingang van de kerkruimte en de vrijwilligers zorgen dat het orgel weer met pedaal te bespelen is. En natuurlijk drinken we samen een kopje koffie. De laatste werkzaamheden zijn gepland en in de eerste week van juli zal het werk worden opgeleverd.
We verheugen ons op de eerste eucharistieviering op zondag 5 juli: van harte welkom!



